diumenge, 14 de novembre del 2010

Quina relació tenen la sensació, la percepció, la consciència, la memòria, l’aprenentatge i el llenguatge amb la intel•ligència.

L'objectiu de la intel·ligència és dirigir el comportament.
L'èsser humà perceu unes sensacions, que són les accions d'uns estimuls sobre els nostres organs sensorials, els hi dona un significat i mitjançant l mamòria l'èsser adquireix una informació o habilitat, la conserva i la rcupera o la reutilitza.( Hi ha diferent tipus de memòria intel·ligent, com per exemple la memòria iònica, la memòria a curt termini, la de llarg termini i memòria de treball).
A més dels mecanismes anteriors (present en els animals) aprenem per imitació o per mitjà del llenguatge podem decidir i apendre.

-Sobre l'èsser humà i la intel·ligència lingüistica:
·La intel·ligència humana és lingüistica. Al principi, el llenguatge tenia una funció relacionada amb l'acció(alarma).
·L'èsser humà utilitza el llenguatge per comunicar-se amb els altres i amb un mateix.
·Hi ha llenguatges naturals(idiomes) que es consideren imperfectes i llenguatges artificials(notacions) que es consderen perfectes.

2 comentaris:

  1. totes questes coses son necessarie sper una bona intel·ligencia ja que sense les sensacions que ens fan precebre coses de fomres diferents als demes, no serviria tindre totes les altres habilitatas ja que totom tindira les mateixes aptituds i la intel·ligencia per mi es desenvolupar cualsevol daquestes caracteristiques per nous prenentages en que pugem actuar nosaltres mateixos jutgan gracies ala capacitat de conciencia i aixo ens diferencia dels demes si teniu algu de memoria per recordar tot aixo xdxd
    BY:KAIN

    ResponElimina
  2. BF: desde el meu punt de vista totes aquestes coses son petites coses que fan posible la intel·ligència d'una persona,ja que cada una d'aquestes coses te una funció indispensable

    ResponElimina